Buikvet verliezen en huid strakker maken

buikvet verliezen


Sociale Media

Volg Ons Ook Op:

Buikvet verliezen en huid strakker maken

De basis van buikvet verliezen

buikvet verliezenEen dieet dat belooft om buikvet te verminderen kan werken. Echter kunnen meestal dezelfde effecten bereikt worden door simpele vermindering van de calorie inname. Er is geen bekend onderzoek die aantoont dat een dieetplan kan helpen om te kunnen het buikvet verliezen of om een strakkere huid te krijgen. De basis voor het verliezen van buikvet en een strakkere huid is gezonde voeding en beweging.

Voeding en buikvet verliezen

complexe koolhydratenHou je aan gezonde voeding. Voeding die gebruikt wordt om gewicht te verliezen. Zoals complexe koolhydraten, eiwitten en onverzadigde vetten. Vermijd snelle suikers en verzadigde vetten. Om te kunnen buikvet verliezen moet je tussen de 1800 en 1500 calorieën per dag innemen. Dat varieert van hoe actief iemand is gedurende de dag (job, sport etc…) Iemand die zeer actief bezig is op het werk, na het werk nog sport kan met 1500 calorieën per dag al veel buikvet verliezen. Terwijl iemand die geen actieve job heeft, of geen job heeft en de ganse dag tv kijkt met 1800 calorieën per dag kan aankomen.

Een gekookt ei in de morgen is een zeer goede manier om je dag te starten. Het vitamine B12 zet meteen het mechanisme in gang om vet te gebruiken als energie. Verder schakel je over op vis, kalkoen, kip en andere magere eiwitbronnen. Deze eiwitten helpen je ook sneller spieren aan te maken tijdens het sporten.

Bewegen en buikvet verliezen

Doe eenvoudige krachttrainingen die de buik aanpakken. Om meer buikspieren te krijgen en minder vet. Er zijn veel yoga vormen die zich richten op de buikspieren. Verder zijn er ook de traditionele sit ups.

Ook Interessant:  Snel afvallen met deze 4 voedingsmiddelen

Tijdens en na het sporten drink je sportdranken met weinig calorieën. Zoek een sportdrank met weinig calorieën, maar toch met de nodige koolhydraten die je nodig hebt om te sporten. Die heb je nodig als energie tijdens en na het sporten.

Meer water drinken om het buikje te verliezen

Drink meer water. Door meer water te drinken zal je meer water verliezen. Dat klinkt misschien raar, maar door de grotere hoeveelheid gedronken water, zal het lichaam minder snel water vasthouden. Waardoor het lijkt alsof je enkele kilo’s bent verloren. Terwijl je enkel echter het opgeslagen water in de buik verloren bent.

Download het gratis e-book De Buikspiercoach!

Redactie Redactie Gepubliceerd: juni 18, 2016 om 8:43 pm
Laatste update: juli 4th, 2018

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

code